HTML5 Banner

Et HTML banner består af kode og animationer, der gør det responsivt, interaktivt og levende.
På banneret kan der både være billeder, tekst og bokse man kan klikke på. Et HTML banner kan bruges på mange forskellige måder. For eksempel som et led i markedsføringen, til at vise et tilbud eller til at fortælle om en service. Banneret kan både fungere som en reklame øverst på en hjemmeside, eller som en popup, hvor man kan abonnere på virksomhedens nyhedsbrev.

 

Der er mange muligheder for at bruge et flot HTML5 banner.

 

Bannerne bruges både til Google Ads samt til annonceringer på nyhedsmedier. I kan derfor målrette jeres banner helt præcist til jeres målgruppe, og samtidig bruge det på mange forskellige medier.

 

Desuden fungerer denne type bannere rigtig godt på mobile enheder, hvor de er responsive og kan tilpasses alle skærmstørrelser. Det giver et rent og professionelt look, når banneret vises i høj kvalitet, selvom det er en meget lille eller meget stor skærm.

I får flere kliks

Et attraktivt og interaktivt banner i HTML5 kan give op til fire gange højere clickthrough rate,
også kaldet CTR, end det traditionelle, statiske banner eller GIFbannere, som er alternativet. Et
banner med videoanimation i høj kvalitet, ser langt mere troværdigt ud end bannere i lavere kvalitet, som hverken har dynamik eller bevægelse.

I får mere opmærksomhed

Et HTML5 banner kan skabe opmærksomhed på en helt unik måde. Animationer fanger seeren og de levende billeder er specielle og tiltalende. Man ser mange reklamer hver dag, og det er vigtigt at kunne skille sig ud fra mængden. Med et HTML5 banner designet af professionelle designere og illustreret og produceret af eksperter, får I et helt unikt banner der vil imponere alle der ser det. Kunne I tænke jer at se hvad vi ellers har lavet?

Forskellige størrelser og formater

Bannere findes i deres traditionelle, aflange format, som man normalt ser øverst eller nederst på en hjemmeside, eller som reklame i midten af en artikel på en nyhedsside. Det er dog muligt at bruge bannere på flere forskellige måder. Et kvadratisk banner kan fungere som en popup på jeres hjemmeside, et højt, men smalt banner kan placeres på højre eller venstre side af hjemmesiden. Der kan også laves kampagner med flere forskellige bannere, der kan supplere og understøtte hinanden. Et stort HTML5 banner kan sågar fylde hele hjemmesidens baggrund.

 

Vi anbefaler at I vælger forskellige bannere, så I har bannere der passer til mobile enheder samt til almindelige computerskærme. Det kan for eksempel være bannere i 300×250 pixels og 728×90 til computeren eller 250×250 og 320×100 til mobile enheder. Har du en idé du vil have bragt til live?

Se nogle af vores tidigere cases her

Hvordan får i et HTML banner?

I vil have et banner! Det skal være flot, levende og måske lidt sjovt. Måske har I selv nogle ideer, eller måske har I bare et mål I gerne vil nå. Vi hjælper jer hele vejen igennem. Nedenfor kan I læse lidt mere om forløbet, fra I kontakter os, til I står med det færdige resultat i hånden.

Peter Nørgaard

Co-founder

Kontakt os i dag!

Når I har besluttet jer for at I skal have et banner til et bestemt formål, kan I kontakte os. Det kan også være at I blot vil undersøge jeres muligheder, og høre hvad vi kan gøre for jer. I finder vores kontaktoplysninger her. I kan også bede os ringe til jer, når I har tid.
Vi er altid klar til at tage en snak med jer, lige meget om I har ideer og koncepter eller blot en
svag forestilling om, hvad I kunne tænke jer.

Dine ideer og vores ekspertise

Vores produkter er en kombination af dine ideer og dit koncept, sammen med vores ekspertise.
Vi har samarbejdet med kunder i mange forskellige brancher og områder, og vi ved derfor hvadder fungerer og hvordan vi på bedste vis når jeres mål. Har I ikke selv nogle ideer, er vi meget kreative og vil gerne hjælpe med til at udvikle et koncept der passer til jeres virksomhed. Vigtigst af alt er at I har en god fornemmelse med hele forløbet, så I bliver tilfredse med det færdige resultat.

Vi fortæller din historie til verden

Når vi sammen har udviklet et koncept, laver vi et udkast, som I godkender, før vi går i gang med produktionen. Det kan være der skal laves små justeringer i designet, for eksempel en farve der skal ændres eller en linje der skal rettes. Har I bestil bannere i flere forskellige formater, sørger vi for at de passer perfekt sammen og er ensartede i stil og design.
Når alt er godkendt, går vi i gang. Vores vigtigste opgave er at fortælle jeres historie videre på
en spændende og levende måde. Resultatet er et HTML5 banner i bedste kvalitet.

Få mere effektive annoncer med HTML5

Vi hjælper dig fra start til slut – fra kampagneidé til færdige HTML5 bannere

Hvem er Tapas Deluxe?

Hos Tapas Deluxe er vi vilde med at skabe kreative og flotte animationer, bannere og meget andet. Vi har arbejdet med over 200 danske virksomheder og hver opgave er unik for os. Herunder findes blandt andet Slowjuice Copenhagen, Arla Foods Ingredients, CBD Group og mange andre. Vi er en perfekt blanding af animatorer, illustratorer og designere, og vi brænder for at kombinere vores ideer, viden og talenter sammen til et perfekt resultat.

Vi skaber liv med vores animationer

Vi laver meget andet end HTML5 bannere. Nedenfor kan I se nogle af vores andre produkter. Vi vil gerne være med til at udvikle et markedsføringskoncept til jer, som forbinder flere af disse forskellige elementer. Vil du vide mere om vores forskellige produkter? Klik på punkterne nedenfor.

Animations og explainervideoer

Video og reklamespots

Infografikker

Covervideoer til Facebook

Email signaturer

Animeret logo

LEDbanner

Animeret maskot

• Animationsvideoer kan også bruges som explainervideoer. Det er animerede videoer, der kan have en voiceover, der forklarer om en nyhed, hvordan man bruger et produkt eller noget helt tredje.

 

• Reklamespots kan bruges på mange forskellige platforme. For eksempel på sociale medier som Facebook eller Instagram, på jeres hjemmeside eller på skærme i jeres butik eller på en messe.

 

• Infografikker kan bruges i alt fra undervisning til rapporter og andre anledninger, hvor det skal være let at læse tal og vigtige oplysninger. Infografikker er lettere at læse og forstå end tabeller og lange sætninger.

 

• En covervideo på Facebook kan for eksempel fungere som præsentation af jeres virksomhed eller være midlertidig i forbindelse med en reklamekampagne.

 

• Ønsker I at skrive emails, hvor I bliver husket, kan I benytte jer af en flot og kreativ signatur i
bunden af jeres emails.

 

• I kan også benytte jer af flotte LEDbannere, der er små lamper der skaber et billede eller en animation når de lyser på samme tid.

 

• En animeret maskot kan give identitet og liv til jeres virksomhed eller forening.

Tid til et friskt pust?

Fortæl os hvad du ønsker. Vi siger hvad vi gør. Vi gør hvad vi siger.

    Hvornår skal vi ringe til dig? (Vælg)

    Tid på dagen?* (Vælg)

    Hvad skal vi tale om? (Vælg)